Postup nákupu zboží přes Helmetshop.cz:

1) Zaregistrujte se přímo na našem e-shopu.

Při registraci prosím vyplňte údaje správně aby později nedošlo k případným potížím při dopravě zboží.

Pokud nebude možné kontaktovat zákazníka telefonicky nebo e-mailem uvedeným v objednávce, protože údaje budou nesprávné, nebo pokud zákazník neopraví požadované údaje ani po upozornění provozovatelem, objednávka bude stornována.

2) Po zaregistrování si vyberte libovolný počet zboží a to pomocí :

  • vyhledávací lišty (názvem či fulltextem)
  • výběru výrobce
  • výběru zařízení ve zboží
  • akční nabídky
  • nejprodávanějšího zboží
  • doporučeného zboží

3) Vybrané zboží si uložte do košíku. Do košíku vkládejte postupně zboží, které si chcete zakoupit. Je možné po vložení do košíku e-shop opustit a vrátit se do něj kdykoliv později. Veškeré vybrané zboží v košíku stále zůstává.

4) Vyberte si způsob dopravy a úhrady tak, aby Vám výběr vyhovoval a byl pro Vás nejpříjemnější.

5) Při přebírání zkontrolujte stav a počet balíků dle Vaší objednávky. Případné poškození balení okamžitě zapište do přebíracího formuláře dopravce.

 

Nyní si již jen užívejte Vámi zakoupeného zboží a brzy nás navštivte znovu. O celém procesu objednávky a dopravy budete informování e-mailem, který Vám dorazí ihned po ukončení objednávky.

Máte speciální přání?

Může se stát, že zboží o které máte zájem, není v našem e-shopu nabízeno. V tom případě můžete využít  kontaktního formuláře nebo emailu info@helmetshop.cz a napsat vaše přání a my uděláme vše pro to, abychom ho splnili.

Doplnění obchodních podmínek:

V případě, že by se dodavatel dostal v rámci příjmu i po příjmu objednávky k plnění pro něj nevýhodnému či neuskutečnitelnému, má právo bez jakýchkoliv dalších sankcí ze strany objednavatele stornovat danou objednávku. V případě dotazů k tomuto bodu pište na info@helmetshop.cz. Tato podmínka je uvedena především pro případy, kdy se zásadním způsobem změní cena produktu či jeho dodací lhůta.

UPOZORNĚNÍ. Veškeré fotografie na e-shopu jsou pouze ilustrativní a vycházejí z aktuálních podkladů distributorů či výrobců. Některé fotky tudíž nemusí odpovídat přesně aktuálnímu vzhledu produktu.